Snel pensioenregeling ontwerpen met offerteportaal

Snel pensioenregeling ontwerpen met offerteportaal

pijl-grijs2-280x300

In de vorige editie van dit magazine stond al dat onze propositie sinds dit jaar beschikbaar is voor bedrijven vanaf 25 medewerkers.

Hiermee spelen we in op de toenemende vraag naar onze propositie in de markt.

Om de vele pensioenadviseurs efficiënt te kunnen bedienen en de LifeSight oplossing toegankelijker te maken hebben wij een offerteportaal ontwikkeld dat in september is gelanceerd.

Mogelijkheden offerteportaal

In het offerteportaal kun je als adviseur via een overzichtelijk menu snel een pensioenregeling ontwerpen. De eerste snelle doorrekening van de pensioenregeling geeft je direct inzicht in de premies en de kosten. Vervolgens kun je eenvoudig een concreet voorstel aanmaken en zijn ook alle juridische documenten direct beschikbaar.

De situatie en wensen van de klant zijn voor ons het vertrekpunt. De vele regelingsopties en mogelijkheden die LifeSight biedt, zijn opgenomen in het offerteportaal. Je kunt daarbij denken aan premiestaffels van een oud staffelbesluit of maatwerkstaffels. Verder bieden wij moderne en flexibele bijspaarmogelijkheden voor de medewerkers en is er een ruime keuze aan risicodekkingen. Een uitgebreid overzicht van alle mogelijkheden vind je op onze website.

Wij bieden moderne en flexibele bijspaarmogelijkheden voor de medewerkers en er is een ruime keuze aan risicodekkingen.”

Keuze voor LifeSight

Als een werkgever kiest voor LifeSight nemen wij de ontworpen pensioenregeling door met de adviseur, de benodigde juridische documenten zijn direct beschikbaar. Na deze afstemming én ondertekening van de hoofdlijnenverklaring gaan we implementeren. We wachten dus niet op een ondertekende uitvoeringsovereenkomst. Dit biedt extra snelheid en flexibiliteit voor alle partijen. De ontworpen pensioenregeling in het offerteportaal is vervolgens de start van een snelle en foutloze implementatie. De adviseur en klant worden begeleid door een persoonlijke accountmanager. Na afronding van het traject wordt de klanttevredenheid in de vorm van een Net Promotor Score – NPS – gemeten. De NPS over de implementaties die in 2019 zijn gedaan is +80. Ook zijn we trots op de onderliggende scores die werkgevers ons geven.

Kennismaken

Steeds meer pensioenadviseurs doen zaken met LifeSight en daar zij wij natuurlijk blij mee. Wil je kennis met ons maken neem dan gerust contact op, wij komen graag bij je langs!

Login

Heb je nog geen login-mail voor ons offerteportaal ontvangen, dan kun je deze eenvoudig aanvragen via onze website.


 

Maurits van Vliet

Contact

Neem voor meer informatie contact op met Maurits van Vliet.